top of page

איך לבחור מתנה ליולדת

כל אחד מכיר את החיפוש אחר מתנת לידה מקורית ומיוחדת. כאשר קרובת משפחה או חברה קרובה יולדת, תמיד רוצים להשקיע יותר מאשר כשבוחרים מתנת לידה למכרה רחוקה או לקולגה מהעבודה. בשנים האחרונות, כל עולם הצרכנות עבר שינויים משמעותיים בעקבות התחרות בין הרשתות, עולם הפרסום המודרני וכניסתו של האינטרנט כזירת מכירות פעילה ואטרקטיבית גם התחום של מתנות ליולדת עבר שינויים רבים בהתאם לכך. יותר ויותר רשתות של מוצרים לתינוקות מציעות היום מגוון מתנות כמו מארזי ביגוד ראשוני לתינוק, צעצועי התפתחות, ספרים לפעוטות ועוד. גם חנויות הקוסמטיקה נכנסו לתחום של מתנות לידה ומציעות מארזים מפנקים של מוצרי טיפוח שונים לאם ולתינוק.

ניתן באמת למצוא מתנות לידה מקסימות ברשתות האלו, אך הבעיה היא שקשה למצוא בהן מתנות מקוריות. חלק גדול מהאנשים רגילים לקנות ברשתות המוכרות בגלל הנוחות, המבצעים האטרקטיביים והאפשרות לשלם בתווי קניה. כך נוצר הרבה פעמים מצב שאשה שילדה מקבלת הרבה מתנות דומות או זהות, מה שגורם לה להתחיל להתעסק עם החלפות מוצרים וקבלת זיכויים בחנויות השונות.

קניית מתנה ליולדת דרך האינטרנט הופכת עם הזמן ליותר ויותר מוכרת ואטרקטיבית, אך יש אנשים שעדיין לא יודעים שהם יכולים לרכוש מתנה מבלי לצאת מהבית, בלחיצת כפתור.

מתנות ליולדת באינטרנט

זירת המסחר האינטרנטית מהווה קרקע פוריה לצמיחתן של עוד ועוד חנויות שמתמחות במתנות ליולדת. מעצבים פרטיים, יבואנים של מוצרים מחו"ל ועוד שלו את הנוחות והקלות של שיווק ומכירה דרך הרשת הקימו בשנים האחרונות עשרות חנויות שמתמחות בתחום.

לקניה של מתנה ליולדת דרך האינטרנט יש כמה יתרונות מרכזיים. היתרון הבולט הוא בכך שניתן למצוא מתנות לידה מקוריות שלא חוזרות על עצמן כמו ברשתות הגדולות. מארזים מיוחדים של ביגוד לתינוק, בשילוב מוצרי טיפוח לאם, צעצועים מיוחדים, מוצרים שונים להפעלת התינוק ועוד- את כולם ניתן למצוא בשפע במגוון רחב של חנויות וירטואליות. הסיכוי שיולדת תרצה או תצטרך להחליף מתנה שנקנתה עבורה בחנויות אלו הוא נמוך הרבה יותר.

יתרון חשוב נוסך הוא כמובן הנוחות והקלות של הרכישה עצמה. בקניית מתנת לידה דרך האינטרנט ניתן לצפות בסל המוצרים, להתרשם מהם ולרכוש את המתנה הנבחרת בלחיצת כפתור. החנויות הוירטואליות בארץ ידועות בתור בעלות רמת אבטחה גבוהה מאוד ואין סיבה לחשוש מרכישה בכרטיס אשראי וניתן גם לבצע הזמנות דרך הטלפון.

בנוסף לנוחות של רוכש המתנה, ישנו גם היתרון החשוב של הנוחות של היולדת עצמה. מתנות לידה שנרכשות באינטרנט יכולות להישלח ישירות למחלקות היולדות בבתי החולים רחבי הארץ או לביתה של היולדת, על פי בחירת השולח. אפשרות זו היא נוחה במיוחד כיוון שהיא מאפשרת לרוכש המתנה להעניק תשומת לב ליולדת מבלי להטריד אותה בביקור מיד לאחר הלידה, בתקופה בה היא בדרך כלל מרגישה עייפות וחולשה ולא תמיד יש לה סבלנות למבקרים.


bottom of page